Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1996

Bibliographic Details
Main Author: 455169 Mazidah Ibrahim
Format:
Published: Sekudai : UTM, 1996
Subjects:
_version_ 1796711930460635136
author 455169 Mazidah Ibrahim
author_facet 455169 Mazidah Ibrahim
author_sort 455169 Mazidah Ibrahim
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1996
first_indexed 2024-03-05T04:43:14Z
format
id KOHA-OAI-TEST:324594
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-05T04:43:14Z
publishDate 1996
publisher Sekudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3245942020-12-19T17:10:58ZTeknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan / 455169 Mazidah Ibrahim Sekudai : UTM,1996Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199636PRZSLInformation technologyJob satisfaction
spellingShingle Information technology
Job satisfaction
455169 Mazidah Ibrahim
Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_full Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_fullStr Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_full_unstemmed Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_short Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_sort teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan tenaga nasional berhad cawangan johor bahru sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan
topic Information technology
Job satisfaction
work_keys_str_mv AT 455169mazidahibrahim teknologimaklumatdikaunterperkhidmatantenaganasionalberhadcawanganjohorbahrusejauhmanakesannyakepadakepentinganorganisasidankeperluannyadalammemenuhikepuasankepadapelanggan