Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1996
Main Author: | 455169 Mazidah Ibrahim |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1996
|
Subjects: |
Similar Items
-
Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
by: 440419 Azman Bedu Rahman
Published: (1998) -
Kajian penggunaan sistem rangkaian komputer oleh pelajar sarjana muda pengurusan teknologi; Aplikasi kejuruteraan semula (reengineering) proses perniagaan-implementasi strategik dan kesannya keatas organisasi : satu kajian ke atas aktiviti perhubungan pelanggan, IBM World Trade Corporation; Kajian keatas proses kerja membaikpulih kerosakan prasarana (elektrikal) di Kolej Kediaman Belian, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai; Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan; Kajian tentang faktor-faktor yang menyebabkan lot pengeluaran terbuka : kajian di Nemic Lambda, Senai / [mikrofilem]
by: Mazidah Ibrahim, et al.
Published: (1996) -
Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
by: 377786 Maizura Abdul Isa
Published: (2000) -
Menentukan keperluan latihan kepada pembantu perkhidmatan pelanggan bagi meningkatkan keberkesanan pusat pengurusan panggilan Tenaga Nasional Berhad Johor /
by: 192900 Hanifah Agustar Rasjid, et al.
Published: (2000) -
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
by: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, et al.
Published: (2006)