Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006

Bibliographic Details
Main Author: 216839 Norasida Misri
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2006
Subjects:
_version_ 1796651498256465920
author 216839 Norasida Misri
author_facet 216839 Norasida Misri
author_sort 216839 Norasida Misri
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006
first_indexed 2024-03-04T14:07:02Z
format
id KOHA-OAI-TEST:32885
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:07:02Z
publishDate 2006
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:328852020-12-19T16:57:04ZSistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet / 216839 Norasida Misri Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2006mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006Negative microfilm : 13274 ra36PRZSLInternet marketingElectronic commerceElectronic commerceInternet
spellingShingle Internet marketing
Electronic commerce
Electronic commerce
Internet
216839 Norasida Misri
Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title_full Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title_fullStr Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title_full_unstemmed Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title_short Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
title_sort sistem perundangan dalam pemasaran internet di malaysia kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet
topic Internet marketing
Electronic commerce
Electronic commerce
Internet
work_keys_str_mv AT 216839norasidamisri sistemperundangandalampemasaraninternetdimalaysiakajianmengenaitahapkeyakinanpenggunamembuatpembelianmelaluiinternet