Azmi, 2. N. D. (2005). Amalan pelaksanaan kod etika perkhidmatan pelanggan dan hubungannya dengan kualiti kerja: Satu kajian di Telekom Sales and Services Sdn. Bhd. Kuantan, Pahang. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia.
Chicago-viite (17. p.)Azmi, 285651 Nor Diana. Amalan Pelaksanaan Kod Etika Perkhidmatan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Kerja: Satu Kajian Di Telekom Sales and Services Sdn. Bhd. Kuantan, Pahang. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2005.
MLA-viite (9. p.)Azmi, 285651 Nor Diana. Amalan Pelaksanaan Kod Etika Perkhidmatan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Kerja: Satu Kajian Di Telekom Sales and Services Sdn. Bhd. Kuantan, Pahang. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2005.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.