Kepuasan pelanggan mempengaruhi prestasi organisasi : satu kajian di hotel MS Garden Kuantan, Pahang /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004
Main Author: | 302129 Wong, Hui Ming |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2004
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kepuasan dan kesetiaan pelanggan kajian untuk industri hotel /
by: Muhammad Alham Ishari, 1989-, author, et al.
Published: (2015) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan : Satu kajian di Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
by: Intan Salfarah Sulaiman, et al.
Published: (2001) -
Mengkaji kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan dan kemudahan hotel : satu kajian kes di Hotel Anika, Kluang Johor /
by: 373226 Lim, Lee Theng
Published: (2000) -
Mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan pelanggan di Mcdonalds /
by: 394112 Mohd. Firdaus Mohd. Ali, et al.
Published: (2008) -
Latihan dan hubungannya dengan prestasi kerja dari persepsi pekerja : satu kajian di Hotel MS Garden, Kuantan /
by: 259834 Peh, Meng Ngor
Published: (2004)