Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /

Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004

Bibliographic Details
Main Author: 307934 Siti Rashidah Mat Yusof
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2004
Subjects:
_version_ 1826424657808457728
author 307934 Siti Rashidah Mat Yusof
author_facet 307934 Siti Rashidah Mat Yusof
author_sort 307934 Siti Rashidah Mat Yusof
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004
first_indexed 2024-03-05T05:34:20Z
format
id KOHA-OAI-TEST:341562
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T05:34:20Z
publishDate 2004
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3415622020-12-19T17:11:36ZPenilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak / 307934 Siti Rashidah Mat Yusof Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2004mayProject Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004Negative microfilm : MFL 13258 ra36PRZSLEmployeesTraining needsCustomer servicesConsumer satisfaction
spellingShingle Employees
Training needs
Customer services
Consumer satisfaction
307934 Siti Rashidah Mat Yusof
Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title_full Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title_fullStr Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title_full_unstemmed Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title_short Penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan : satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perak /
title_sort penilaian keberkesanan program latihan perkhidmatan pelanggan berkualiti berdasarkan persepsi kakitangan satu kajian di bahagian pengurusan sumber manusia pejabat setiausaha kerajaan suk negeri perak
topic Employees
Training needs
Customer services
Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 307934sitirashidahmatyusof penilaiankeberkesananprogramlatihanperkhidmatanpelangganberkualitiberdasarkanpersepsikakitangansatukajiandibahagianpengurusansumbermanusiapejabatsetiausahakerajaansuknegeriperak