Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /

Kertas projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998

Détails bibliographiques
Auteur principal: 387055 Burhanuddin Mohd. Saleh
Format:
Publié: Sekudai : UTM, 1998
Sujets:
_version_ 1826431725588185088
author 387055 Burhanuddin Mohd. Saleh
author_facet 387055 Burhanuddin Mohd. Saleh
author_sort 387055 Burhanuddin Mohd. Saleh
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998
first_indexed 2024-03-05T07:20:03Z
format
id KOHA-OAI-TEST:376759
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-05T07:20:03Z
publishDate 1998
publisher Sekudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3767592020-12-19T17:13:07ZPersepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan / 387055 Burhanuddin Mohd. Saleh Sekudai : UTM,1998Kertas projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199844PRZSLTeachers
spellingShingle Teachers
387055 Burhanuddin Mohd. Saleh
Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title_full Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title_fullStr Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title_full_unstemmed Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title_short Persepsi guru-guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah : suatu tinjauan /
title_sort persepsi guru guru terhadap perkhidmatan guru pakar di sekolah menengah suatu tinjauan
topic Teachers
work_keys_str_mv AT 387055burhanuddinmohdsaleh persepsiguruguruterhadapperkhidmatangurupakardisekolahmenengahsuatutinjauan