Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /

Kertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor
Format:
Language:may
Published: Skudai : UTM, 1999
Subjects:
_version_ 1826362633382526976
author 224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor
author_facet 224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor
author_sort 224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T14:22:55Z
format
id KOHA-OAI-TEST:38182
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:22:55Z
publishDate 1999
publisher Skudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:381822020-12-19T16:57:25ZSejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua / 224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor Skudai : UTM,1999mayKertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199941PRZSLMathematics
spellingShingle Mathematics
224814 Ahmad Badli Sah Mohd. Nor
Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title_full Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title_fullStr Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title_full_unstemmed Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title_short Sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua /
title_sort sejauhmanakah kefahaman konsep nombor negatif dengan melihat kepada kemahiran asas di kalangan pelajar tingkatan dua
topic Mathematics
work_keys_str_mv AT 224814ahmadbadlisahmohdnor sejauhmanakahkefahamankonsepnombornegatifdenganmelihatkepadakemahiranasasdikalanganpelajartingkatandua