Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /

Kertas kerja (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998

Bibliographic Details
Main Author: 440419 Azman Bedu Rahman
Format:
Published: Sekudai : UTM, 1998
Subjects:
_version_ 1826434139922890752
author 440419 Azman Bedu Rahman
author_facet 440419 Azman Bedu Rahman
author_sort 440419 Azman Bedu Rahman
collection OCEAN
description Kertas kerja (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998
first_indexed 2024-03-05T07:56:17Z
format
id KOHA-OAI-TEST:388823
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-05T07:56:17Z
publishDate 1998
publisher Sekudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3888232020-12-19T17:13:34ZPenggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan / 440419 Azman Bedu Rahman Sekudai : UTM,1998Kertas kerja (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199822PRZSLManagement information systemsConsumer satisfaction
spellingShingle Management information systems
Consumer satisfaction
440419 Azman Bedu Rahman
Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_full Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_fullStr Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_full_unstemmed Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_short Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
title_sort penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan mbjb kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan
topic Management information systems
Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 440419azmanbedurahman penggunaansistemmaklumatberkomputerdikaunterperkhidmatanmbjbkesannyakepadaorganisasidankeperluannyadalammemenuhikepuasankepadapelanggan