Penggunaan sistem maklumat berkomputer di kaunter perkhidmatan MBJB : kesannya kepada organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
Kertas kerja (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998
Main Author: | 440419 Azman Bedu Rahman |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1998
|
Subjects: |
Similar Items
-
Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
by: 455169 Mazidah Ibrahim
Published: (1996) -
Sistem perkhidmatan kaunter ukur (JUPEM) berkomputer /
by: 330143 Kamaruddzaman Kassim
Published: (1997) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
by: Suhaili Khidzir, 1985-, et al.
Published: (2009) -
Pernyataan Awam dan Kesannya kepada Organisasi
by: Siti Nur Fatimaton, Abdul Manan
Published: (2024) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual [electronic resource] /
by: Suhaili Khidzir, 1985-
Published: (2009)