Kajian ke atas kepuasan pengguna terhadap mutu perkhidmatan pengangkutan awam yang disediakan oleh South Johore (SJ) /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1998
Main Author: | 440760 Nur Leen Ismail |
---|---|
Format: | |
Language: | eng |
Published: |
Sekudai : UTM,
1998
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan : satu kajian terhadap perkhidmatan bas kampus, Universiti Teknologi Malaysia /
by: 300589 Nurul Ain Che Mim
Published: (2007) -
Penentuan laluan kemudahan pengangkutan bas awam di Daerah Johor Bahru /
by: Shahrul Azwan Mohamed Hamid, 1994-, author, et al.
Published: (2017) -
Penentuan laluan kemudahan pengangkutan bas awam di Daerah Johor Bahru /
by: Shahrul Azwan Mohamed Hamid, 1994-, author, et al.
Published: (2017) -
Masaalah pengangkutan awam di bandar Kuantan : satu kajian mengenai perkhidmatan bas bandaran/
by: 256742 Mohamad Nazri Jaafar -
Suatu kajian dari sudut kepuasan pelanggan terhadap produk dan perkhidmatan yang disediakan oleh Syarikat IFP Ventures Sdn. Bhd. /
by: 439456 Nor Zakiah Ismail, et al.
Published: (2008)