Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /

Kertas Projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Awam)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 287578 Ruslan Awang Mohamad
Format:
Language:may
Published: Skudai : UTM, 1999
Subjects:
_version_ 1796653118434312192
author 287578 Ruslan Awang Mohamad
author_facet 287578 Ruslan Awang Mohamad
author_sort 287578 Ruslan Awang Mohamad
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Awam)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T14:30:38Z
format
id KOHA-OAI-TEST:40763
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:30:38Z
publishDate 1999
publisher Skudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:407632020-12-19T16:57:34ZMenilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk / 287578 Ruslan Awang Mohamad Skudai : UTM,1999mayKertas Projek (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Awam)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199920PRZSLEngineering drawingsEngineering drawing
spellingShingle Engineering drawings
Engineering drawing
287578 Ruslan Awang Mohamad
Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title_full Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title_fullStr Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title_full_unstemmed Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title_short Menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di Daerah Kuala Terengganu berdasarkan model penilaian KIPP dari dimensi input, proses dan produk /
title_sort menilai keberkesanan perlaksanaan program mata pelajaran lukisan kejuruteraan di tiga buah sekolah menengah di daerah kuala terengganu berdasarkan model penilaian kipp dari dimensi input proses dan produk
topic Engineering drawings
Engineering drawing
work_keys_str_mv AT 287578ruslanawangmohamad menilaikeberkesananperlaksanaanprogrammatapelajaranlukisankejuruteraanditigabuahsekolahmenengahdidaerahkualaterengganuberdasarkanmodelpenilaiankippdaridimensiinputprosesdanproduk