Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/

PSZJBL

Bibliographic Details
Main Authors: 297461 Wan Salihin Wong Abdullah, Mohd. Yusof Arshad
Format:
Language:may
Subjects:
Online Access:http://www.psz.utm.my/sla/billing/login.asp?mid=19161
_version_ 1796729972707033088
author 297461 Wan Salihin Wong Abdullah
Mohd. Yusof Arshad
author_facet 297461 Wan Salihin Wong Abdullah
Mohd. Yusof Arshad
author_sort 297461 Wan Salihin Wong Abdullah
collection OCEAN
description PSZJBL
first_indexed 2024-03-05T09:04:37Z
format
id KOHA-OAI-TEST:411655
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T09:04:37Z
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4116552020-12-19T17:14:22ZPenggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/ 297461 Wan Salihin Wong Abdullah Mohd. Yusof Arshad mayPSZJBLSciencehttp://www.psz.utm.my/sla/billing/login.asp?mid=19161
spellingShingle Science
297461 Wan Salihin Wong Abdullah
Mohd. Yusof Arshad
Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title_full Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title_fullStr Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title_full_unstemmed Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title_short Penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains [UTM article journal]/
title_sort penggunaan teknologi maklumat sebagai alat kognitif dalam pendidikan sains utm article journal
topic Science
url http://www.psz.utm.my/sla/billing/login.asp?mid=19161
work_keys_str_mv AT 297461wansalihinwongabdullah penggunaanteknologimaklumatsebagaialatkognitifdalampendidikansainsutmarticlejournal
AT mohdyusofarshad penggunaanteknologimaklumatsebagaialatkognitifdalampendidikansainsutmarticlejournal