Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan [electronic resource] : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
Main Author: | 396805 Eddy Rabain |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
by: 396805 Eddy Rabain, et al.
Published: (2008) -
Keberkesanan jenama terhadap keputusan pembelian tiket penerbangan domestik /
by: 284410 Hildey Jumain
Published: (2007) -
Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
by: Rosliza Masran, author, et al.
Published: (2011) -
Faktor jenama dan ekuiti jenama dalam pemilihan Universiti oleh pelajar : satu kajian di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai dan Universiti Tun Hussein Onn, Batu Pahat /
by: 315924 Marzila Md. Noor, et al.
Published: (2008) -
PENGARUH STRATEGI CO-BRANDING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN
by: Lina Budiarti, et al.
Published: (2023-04-01)