Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /

Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006

Bibliographic Details
Main Authors: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, Zaiton Anip
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2006
Subjects:
_version_ 1826363341375799296
author 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar
Zaiton Anip
author_facet 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar
Zaiton Anip
author_sort 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006
first_indexed 2024-03-04T14:33:20Z
format
id KOHA-OAI-TEST:41650
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:33:20Z
publishDate 2006
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:416502020-12-19T16:57:38ZMengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim / 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar Zaiton Anip Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2006mayProject Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006Negative microfilm : MFL 13278 ra36PRZSLConsumer satisfactionCustomer servicesCustomer relations
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
Customer relations
233951 Siti Zalifah Mohd. Basar
Zaiton Anip
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title_full Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title_fullStr Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title_full_unstemmed Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title_short Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
title_sort mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran satu kajian di tenaga nasional berhad daerah kulai johor darul takzim
topic Consumer satisfaction
Customer services
Customer relations
work_keys_str_mv AT 233951sitizalifahmohdbasar mengukurtahapkepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatandikaunterperkhidmatandankaunterpembayaransatukajianditenaganasionalberhaddaerahkulaijohordarultakzim
AT zaitonanip mengukurtahapkepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatandikaunterperkhidmatandankaunterpembayaransatukajianditenaganasionalberhaddaerahkulaijohordarultakzim