Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /

Kertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 237486 Zaimas Mamat
Format:
Published: Skudai : UTM, 1999
Subjects:
_version_ 1796653342343036928
author 237486 Zaimas Mamat
author_facet 237486 Zaimas Mamat
author_sort 237486 Zaimas Mamat
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T14:34:00Z
format
id KOHA-OAI-TEST:41876
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T14:34:00Z
publishDate 1999
publisher Skudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:418762020-12-19T16:57:39ZMengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat / 237486 Zaimas Mamat Skudai : UTM,1999Kertas Projek (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 199941PRZSLTrigonometryAcademic achievementTrigonometry
spellingShingle Trigonometry
Academic achievement
Trigonometry
237486 Zaimas Mamat
Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title_full Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title_fullStr Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title_full_unstemmed Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title_short Mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat /
title_sort mengenalpasti masalah dalam pembelajaran topik trigonometri di kalangan pelajar tingkatan empat
topic Trigonometry
Academic achievement
Trigonometry
work_keys_str_mv AT 237486zaimasmamat mengenalpastimasalahdalampembelajarantopiktrigonometridikalanganpelajartingkatanempat