Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1796653602362621952
author 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan
author_facet 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan
author_sort 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T14:37:51Z
format
id KOHA-OAI-TEST:43163
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:37:51Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:431632020-12-19T16:57:58ZKajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad / 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199936PRZSLAdvertisingTelephone supplies industryCellular radio
spellingShingle Advertising
Telephone supplies industry
Cellular radio
242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan
Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title_full Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title_fullStr Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title_full_unstemmed Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title_short Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
title_sort kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian kajian kes di pernec corporation berhad
topic Advertising
Telephone supplies industry
Cellular radio
work_keys_str_mv AT 242006rozizahtobechantukichan kajianstrategicampuranpromosididalampemasarantelefonsatutaliankajiankesdiperneccorporationberhad