Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Autor Principal: | 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan |
---|---|
Formato: | |
Idioma: | may |
Publicado: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1999
|
Subjects: |
Títulos similares
-
Tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan telefon awam yang ditawarkan oleh Telekom Malaysia Berhad : kajian terhadap pelajar di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai , Johor Bahru /
por: 233519 Marzuki Murad
Publicado: (1999) -
Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru /
por: 181444 Halita Abdullah
Publicado: (1995) -
Aplikasi animasi, visualisasi dan permodelan 3D dalam merekabentuk produk (telefon bimbit) [microform] /
por: Hasnur Amri Nusantara Hasni Tamrin, et al.
Publicado: (2006) -
Pengukuran kualiti talian telefon untuk perhubungandata
por: 183047 Razali Basar -
Keberkesanan strategi pemasaran yang dijalankan oleh sebuah syarikat telekomunikasi : satu kajian kes ke atas Syarikat Time Telekom /
por: 242231 Tee, Chee Yong
Publicado: (1999)