Kajian strategi campuran promosi di dalam pemasaran telefon satu talian : kajian kes di Pernec Corporation Berhad /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Main Author: | 242006 Rozizah Tobechan @ Tukichan |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1999
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pengukuran kualiti talian telefon untuk perhubungandata
by: 183047 Razali Basar -
Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
by: Alina Shamsuddin, et al.
Published: (1995) -
Paparan maklumat melalui talian telefon /
by: 299194 Rosli Mazelan
Published: (1997) -
Tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan telefon awam yang ditawarkan oleh Telekom Malaysia Berhad : kajian terhadap pelajar di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai , Johor Bahru /
by: 233519 Marzuki Murad
Published: (1999) -
Pasar Budaya Kuala Lumpur - satu kajian terhadap aspek campuran penyewa, pemilihan penyewa dan aktiviti promosi/
by: 455164 Kho, Jit Keau