Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 242017 Rosmina Mat Yusoh
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1796653602976038912
author 242017 Rosmina Mat Yusoh
author_facet 242017 Rosmina Mat Yusoh
author_sort 242017 Rosmina Mat Yusoh
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T14:37:51Z
format
id KOHA-OAI-TEST:43166
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:37:51Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:431662020-12-19T16:57:58ZPengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. / 242017 Rosmina Mat Yusoh Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999mayKertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199936PRZSLSmall businessMarketing
spellingShingle Small business
Marketing
242017 Rosmina Mat Yusoh
Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title_full Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title_fullStr Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title_full_unstemmed Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title_short Pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk : satu kajian di syarikat otak-otak Gelang Patah Sdn. Bhd. /
title_sort pengaruh campuran pemasaran terhadap usaha memasarkan produk satu kajian di syarikat otak otak gelang patah sdn bhd
topic Small business
Marketing
work_keys_str_mv AT 242017rosminamatyusoh pengaruhcampuranpemasaranterhadapusahamemasarkanproduksatukajiandisyarikatotakotakgelangpatahsdnbhd