Penggunaan hompej dalam meningkatkan pemasaran industri perhotelan : satu tinjauan di kalangan pelanggan-pelanggan hotel di sekitar Johor Bahru /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Main Author: | 242305 Zubaida Omar |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1999
|
Subjects: |
Similar Items
-
Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
by: 379979 Norlin Amran
Published: (2000) -
Strategi pemasaran bagi industri perhotelan di Johor Bahru /
by: 216389 Chin, Doreen Mei Kee
Published: (2005) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap mutu perkhidmatan industri perhotelan /
by: 205517 Zulkifli Ahmad, et al.
Published: (2008) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
by: 427312 Vaani Manickam
Published: (2002) -
Kepuasan dan kesetiaan pelanggan kajian untuk industri hotel /
by: Muhammad Alham Ishari, 1989-, author, et al.
Published: (2015)