Pendekatan kualitatif : faktor-faktor sebuah pusat membeli-belah bertahan. kes kajian : Plaza Angsana /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Main Authors: | Nurul Wahida Rosli, Maizan Baba, supervisor, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2011
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pendekatan kualitatif : faktor-faktor sebuah pusat membeli-belah bertahan. kes kajian [electronic resource] : Plaza Angsana /
by: Nurul Wahida Rosli, et al.
Published: (2011) -
Faktor-faktor yang menjadi daya tarikan pengunjung membeli-belah di hypermarket [microfilm] /
by: Shafilla Mohd. Saad, et al.
Published: (2007) -
Persepsi penyewa terhadap faktor-faktor peningkatan pembangunan Hypermarket dan kompleks membeli-belah /
by: Quck, Ee Wern, 1987-, et al.
Published: (2011) -
Persepsi penyewa terhadap faktor-faktor peningkatan pembangunan Hypermarket dan kompleks membeli-belah [electronic resource] /
by: Quck, Ee Wern, 1987-, et al.
Published: (2011) -
Faktor-faktor yang menjadi daya tarikan pengunjung membeli-belah di hypermarket /
by: 374128 Shafilla Mohd. Saad
Published: (2007)