Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Strategi pemasaran di Perling...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Strategi pemasaran di Perling Mall (kes kajian [electronic resource] : Perling Mall, Johor Bahru) /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Bibliographic Details
Main Authors:
Nik Najwa Wan Yusof, 1988-
,
Maizan Baba, supervisor
,
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Format:
Language:
may
Published:
2011
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Strategi pemasaran di Perling Mall (kes kajian : Perling Mall, Johor Bahru) /
by: Nik Najwa Wan Yusof, 1988-, et al.
Published: (2011)
Mengkaji pengurusan penyenggaraan dan perkhidmatan di pusat membeli-belah (kes Kajian : Perling Mall, Johor Bahru) /
by: Nurul Husna Husaini, 1988-, et al.
Published: (2011)
Mengkaji pengurusan penyenggaraan dan perkhidmatan di pusat membeli-belah (kes Kajian [electronic resource] : Perling Mall, Johor Bahru) /
by: Nurul Husna Husaini, 1988-, et al.
Published: (2011)
Faktor-faktor yang boleh diubahsuai bagi membangunkan semula pusat membeli belah Kajian kes:Perling Mall /
by: Nor Sharina Yahya, et al.
Published: (2011)
Faktor-faktor yang boleh diubahsuai bagi membangunkan semula pusat membeli belah Kajian kes:Perling Mall [electronic resource] /
by: Nor Sharina Yahya, et al.
Published: (2011)