Strategi promosi untuk meningkatkan tahap kesedaran pengguna terhadap kebaikan produk kelapa sawit /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Main Authors: | 505541 Liyana Zakyudin, Salmiah Mohamad Amin, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
格式: | |
语言: | may |
出版: |
2010
|
相似书籍
-
Tahap kesedaran dan penerimaan pengguna terhadap produk keluaran FAMA, pasar tani /
由: 505671 Noorasyeekeen Adinan, et al.
出版: (2010) -
Promosi kebaikan vaksin sepanjang masa
由: Ahmad Mahfuz, Gazali
出版: (2023) -
Kajian perbandingan pemilihan keputusan pengguna terhadap promosi potongan harga dan promosi hadiah percuma /
由: 315579 Effa Salwa Abdin @ Abidin, et al.
出版: (2008) -
Peranan strategi promosi jualan dalam mempengaruhi keputusan pembelian pengguna /
由: Rozimah Mat Salleh, author, et al.
出版: (2011) -
Kebaikan-kebaikan pengeluaran secara serentak/
由: 416850 Rozmi Mat Sidek
出版: (1988)