Tahap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pelajar kejuruteraan di Fakulti Kejuruteraan Awam, Universiti Teknologi Malaysia terhadap perkhidmatan Bank of Commerce Malaysia, cawangan UTM, Skudai, Johor /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Main Authors: | 506273 Siti Farhana Mohd Yasin, Lokman Ali, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2010
|
Similar Items
-
Tahap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pelajar pengurusan di Fakulti Pengurusan Dan Pembangunan Sumber Manusia, Universiti Teknologi Malaysia terhadap perkhidmatan bank of commerce Malaysia, cawangan UTM, Skudai, Johor /
by: 506228 Norafizah Mohd Azis, et al.
Published: (2010) -
Pembaikan kualiti perkhidmatan kaunter di Fakulti Kejuruteraan Elektrik
by: 272747 Hazlen Mohammad
Published: (2002) -
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan staff akademik di FGHT, UTM terhadap bank CIMB cawangan UTM, Skudai Johor /
by: Norli Ismail 1975- 639385, et al.
Published: (2012) -
Mengukur kualiti perkhidmatan di Pejabat Pos Malaysia cawangan Skudai, Johor dengan menggunakan model servqual /
by: Farhana Mohd. Razin, et al.
Published: (2008) -
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
by: Muhammad Hazwan Azman, et al.
Published: (2012)