Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010

Bibliographic Details
Main Authors: 506528 Ng, Mei Fang, Ismail Abdul Rahman, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2010
_version_ 1826447446488645632
author 506528 Ng, Mei Fang
Ismail Abdul Rahman, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 506528 Ng, Mei Fang
Ismail Abdul Rahman, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 506528 Ng, Mei Fang
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
first_indexed 2024-03-05T11:11:32Z
format
id KOHA-OAI-TEST:453908
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:11:32Z
publishDate 2010
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4539082020-12-19T17:16:32ZKualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia / 506528 Ng, Mei Fang Ismail Abdul Rahman, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2010mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010Includes bibliographical referencesAHIBSL
spellingShingle 506528 Ng, Mei Fang
Ismail Abdul Rahman, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title_full Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title_fullStr Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title_full_unstemmed Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title_short Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : kajian kes di Public Bank Cawangan Muar, Johor, Malaysia /
title_sort kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan kajian kes di public bank cawangan muar johor malaysia
work_keys_str_mv AT 506528ngmeifang kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggankajiankesdipublicbankcawanganmuarjohormalaysia
AT ismailabdulrahmansupervisor kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggankajiankesdipublicbankcawanganmuarjohormalaysia
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggankajiankesdipublicbankcawanganmuarjohormalaysia