Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author, Mohd. Noor Azli Ali Khan, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia , 2011
Subjects:
_version_ 1826447888321871872
author Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author
Mohd. Noor Azli Ali Khan
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author
Mohd. Noor Azli Ali Khan
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:17:57Z
format
id KOHA-OAI-TEST:456040
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:17:57Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4560402020-12-19T17:16:38ZKualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti / Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author Mohd. Noor Azli Ali Khan Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,2011mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionBanks and banking
spellingShingle Consumer satisfaction
Banks and banking
Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author
Mohd. Noor Azli Ali Khan
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title_full Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title_fullStr Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title_full_unstemmed Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title_short Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
title_sort kualiti perkhidmatan perbankan islam dan tahap kepuasan pelanggan di malaysia kajian bimb dan bmmb cawangan tampoi dan taman universiti
topic Consumer satisfaction
Banks and banking
work_keys_str_mv AT mohdalifhafififauziauthor kualitiperkhidmatanperbankanislamdantahapkepuasanpelanggandimalaysiakajianbimbdanbmmbcawangantampoidantamanuniversiti
AT mohdnoorazlialikhan kualitiperkhidmatanperbankanislamdantahapkepuasanpelanggandimalaysiakajianbimbdanbmmbcawangantampoidantamanuniversiti
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kualitiperkhidmatanperbankanislamdantahapkepuasanpelanggandimalaysiakajianbimbdanbmmbcawangantampoidantamanuniversiti