Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Main Authors: | Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author, Mohd. Noor Azli Ali Khan, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,
2011
|
Subjects: |
Similar Items
-
Sistem pemberian perkhidmatan perbankan di dalam perubahan persekitaran dan pelanggan : kes kajian : Bank Bumiputra Commerce UTM /
by: Maimunah Sapri 485830
Published: (2000) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author
Published: (2019) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author, et al.
Published: (2020) -
Kajian mengenai tahap kesedaran dan penerimaan pelanggan Maybank terhadap perkhidmatan e-perbankan, Maybank2U (Laman web) : kajian kes terhadap para pelanggan di cawangan-cawangan Maybank di sekitar Johor Bahru dan Johor Bahru Tengah /
by: Ahmad Khairi Shuib, et al.
Published: (2001) -
Skim perbankan tanpa faedah - Al Wadiah Yad Dhamanah dan Al Mudharabah : tinjauan terhadap tahap penggunaanya oleh pengguna dan institusi kewangan : kajian kes di Bank Rakyat, cawangan Kota Tinggi /
by: 441371 Mimi Rozah Mohd Zahar
Published: (1998)