Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Rosliza Masran, author, Noor Hazarina Hashim, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia , 2011
Subjects:
_version_ 1826447956223459328
author Rosliza Masran, author
Noor Hazarina Hashim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Rosliza Masran, author
Noor Hazarina Hashim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Rosliza Masran, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:18:55Z
format
id KOHA-OAI-TEST:456362
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:18:55Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4563622020-12-19T17:16:39ZPersepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti / Rosliza Masran, author Noor Hazarina Hashim, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,2011mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer behaviorBrand choice
spellingShingle Consumer behavior
Brand choice
Rosliza Masran, author
Noor Hazarina Hashim, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title_full Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title_fullStr Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title_full_unstemmed Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title_short Persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian : kajian kes di Jaya Jusco Taman Universiti /
title_sort persepsi pengguna terhadap jenama luar negara dalam mempengaruhi keputusan pembelian kajian kes di jaya jusco taman universiti
topic Consumer behavior
Brand choice
work_keys_str_mv AT roslizamasranauthor persepsipenggunaterhadapjenamaluarnegaradalammempengaruhikeputusanpembeliankajiankesdijayajuscotamanuniversiti
AT noorhazarinahashimsupervisor persepsipenggunaterhadapjenamaluarnegaradalammempengaruhikeputusanpembeliankajiankesdijayajuscotamanuniversiti
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia persepsipenggunaterhadapjenamaluarnegaradalammempengaruhikeputusanpembeliankajiankesdijayajuscotamanuniversiti