Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, a., Omar, N., & Manusia, F. P. d. P. S. (2011). Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: Kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung. Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationSharifah Nur Diyana Syed Bohori, author, Nordin Omar, and Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia. Persepsi Pelanggan Dan Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan Kaunter: Kajian Di Bank Kerjasama Rakyat Manjung. Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2011.
MLA (9th ed.) CitationSharifah Nur Diyana Syed Bohori, author, et al. Persepsi Pelanggan Dan Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan Kaunter: Kajian Di Bank Kerjasama Rakyat Manjung. Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2011.