Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author, Nordin Omar, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Subjects:
_version_ 1796739761677795328
author Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author
Nordin Omar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author
Nordin Omar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:21:05Z
format
id KOHA-OAI-TEST:457084
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:21:05Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4570842020-12-19T17:16:41ZPersepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung / Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author Nordin Omar Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2011mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionCustomer servicesBanks and banking
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
Banks and banking
Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author
Nordin Omar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title_full Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title_fullStr Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title_full_unstemmed Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title_short Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
title_sort persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter kajian di bank kerjasama rakyat manjung
topic Consumer satisfaction
Customer services
Banks and banking
work_keys_str_mv AT sharifahnurdiyanasyedbohoriauthor persepsipelanggandankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankaunterkajiandibankkerjasamarakyatmanjung
AT nordinomar persepsipelanggandankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankaunterkajiandibankkerjasamarakyatmanjung
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia persepsipelanggandankepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatankaunterkajiandibankkerjasamarakyatmanjung