Persepsi pelanggan dan kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian di Bank Kerjasama Rakyat Manjung /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Hlavní autoři: | Sharifah Nur Diyana Syed Bohori, author, Nordin Omar, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Médium: | |
Jazyk: | may |
Vydáno: |
Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
2011
|
Témata: |
Podobné jednotky
-
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
Autor: Suhaili Khidzir, 1985-, a další
Vydáno: (2009) -
Hubungan di antara kualiti perkhidmatan dengan kepuasan pelanggan : satu kajian di Bank Bumiputra Commerce cawangan Universiti Teknologi Malaysia /
Autor: 283220 Mohamad Rizal Mohamad Isa
Vydáno: (2007) -
Kualiti perkhidmatan perbankan Islam dan tahap kepuasan pelanggan di Malaysia kajian : BIMB dan BMMB cawangan Tampoi dan Taman Universiti /
Autor: Mohd. Alif Hafifi Fauzi, author, a další
Vydáno: (2011) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual [electronic resource] /
Autor: Suhaili Khidzir, 1985-
Vydáno: (2009) -
Persepsi pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter : kajian kes di Majlis Perbandaran Muar /
Autor: 399343 Norhaslina Jamil, a další
Vydáno: (2008)