Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /

Includes bibliographical references

Bibliographic Details
Main Authors: 489988 Azizi Yahaya, Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
Format:
Language:may
Published: Skudai, Johor : Penerbit UTM, 2008
Subjects:
_version_ 1796739942979731456
author 489988 Azizi Yahaya
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
author_facet 489988 Azizi Yahaya
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
author_sort 489988 Azizi Yahaya
collection OCEAN
description Includes bibliographical references
first_indexed 2024-03-05T11:23:41Z
format
id KOHA-OAI-TEST:457945
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:23:41Z
publishDate 2008
publisher Skudai, Johor : Penerbit UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4579452020-12-19T17:16:44ZPeranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik / 489988 Azizi Yahaya Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan Skudai, Johor : Penerbit UTM,2008mayIncludes bibliographical referencesPSZJBLAcademic achievementURN:ISBN:9789673539345 (pbk.)
spellingShingle Academic achievement
489988 Azizi Yahaya
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title_full Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title_fullStr Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title_full_unstemmed Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title_short Peranan motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik /
title_sort peranan motivasi pembelajaran gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik
topic Academic achievement
work_keys_str_mv AT 489988aziziyahaya perananmotivasipembelajarangayakeibubapaandansikapdenganpencapaianakademik
AT universititeknologimalaysiafakultipendidikan perananmotivasipembelajarangayakeibubapaandansikapdenganpencapaianakademik