Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
语言
全文检索
题名
作者
主题
索引号
ISBN/ISSN
标签
检索
高级检索
Kualiti perkhidmatan pengurusa...
引用
发送短信
推荐此
打印
导出纪录
导出到 RefWorks
导出到 EndNoteWeb
导出到 EndNote
Permanent link
Kualiti perkhidmatan pengurusan fasiliti [electronic resource] : kajian kes di Kompleks Ibu Pejabat JKR Malaysia /
Thesis (Sarjana Sains (Aset dan Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
书目详细资料
主要作者:
Faizul Azlan Loman, 1977-
格式:
语言:
eng
出版:
2011
主题:
Facility management
Real estate management
持有资料
实物特征
相似书籍
职员浏览
相似书籍
Kualiti perkhidmatan pengurusan fasiliti : kajian kes di Kompleks Ibu Pejabat JKR Malaysia /
由: Faizul Azlan Loman, 1977-, et al.
出版: (2011)
kajian ke atas tahap kualiti perkhidmatan fasiliti di ibu pejabat JKR, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur /
由: Zulkhairi Abdul Aziz, 1978-, et al.
出版: (2010)
kajian ke atas tahap kualiti perkhidmatan fasiliti di ibu pejabat JKR, Jalan Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur [electronic resource] /
由: Zulkhairi Abdul Aziz, 1978-
出版: (2010)
Kajian keperluan perkhidmatan pengurusan fasiliti di Malaysia /
由: 446526 Norsila Ariffin
出版: (2004)
Penggunaan analisis jurang (Gap Analysis) terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti di kompleks membeli-belah : kes kajian : Plaza Angsana, Johor Bahru /
由: 184642 Nik Hamidi Nik Mustapha
出版: (2005)