Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author, Norliza Mohd. Salleh, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Subjects:
_version_ 1796740567674126336
author Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:32:35Z
format
id KOHA-OAI-TEST:460903
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:32:35Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4609032020-12-19T17:16:52ZKesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang / Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author Norliza Mohd. Salleh, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2011mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Includes bibliographical references : p. 53-59.PSZJBLConsumer satisfactionInformation technologyFinance
spellingShingle Consumer satisfaction
Information technology
Finance
Noor Hazlena Ibrahim, 1987-, author
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title_full Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title_fullStr Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title_full_unstemmed Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title_short Kesedaran dan tahap penerimaan ahli KWSP terhadap mesin kios pintar : kajian di KWSP cawangan Klang /
title_sort kesedaran dan tahap penerimaan ahli kwsp terhadap mesin kios pintar kajian di kwsp cawangan klang
topic Consumer satisfaction
Information technology
Finance
work_keys_str_mv AT noorhazlenaibrahim1987author kesedarandantahappenerimaanahlikwspterhadapmesinkiospintarkajiandikwspcawanganklang
AT norlizamohdsallehsupervisor kesedarandantahappenerimaanahlikwspterhadapmesinkiospintarkajiandikwspcawanganklang
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kesedarandantahappenerimaanahlikwspterhadapmesinkiospintarkajiandikwspcawanganklang