Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /

Project Paper (Sarjana Muda) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Muhammad Zawawi Ahmad, author, Lokman Ali, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2011
Subjects:
_version_ 1796740584035057664
author Muhammad Zawawi Ahmad, author
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Muhammad Zawawi Ahmad, author
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Muhammad Zawawi Ahmad, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:32:49Z
format
id KOHA-OAI-TEST:460985
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:32:49Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4609852020-12-19T17:16:52ZFaktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor / Muhammad Zawawi Ahmad, author Lokman Ali, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2011mayProject Paper (Sarjana Muda) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Includes bibliographical references : p. 115-119.PSZJBLSmall business marketingSmall business
spellingShingle Small business marketing
Small business
Muhammad Zawawi Ahmad, author
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title_full Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title_fullStr Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title_full_unstemmed Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title_short Faktor campuran pemasaran "4P" yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil : kajian di kalangan peniaga di Bazar JB, Lengaran Sengget, Johor Bahru, Johor /
title_sort faktor campuran pemasaran 4p yang diambil kira oleh peniaga dalam perniagaan kecil kajian di kalangan peniaga di bazar jb lengaran sengget johor bahru johor
topic Small business marketing
Small business
work_keys_str_mv AT muhammadzawawiahmadauthor faktorcampuranpemasaran4pyangdiambilkiraolehpeniagadalamperniagaankecilkajiandikalanganpeniagadibazarjblengaransenggetjohorbahrujohor
AT lokmanalisupervisor faktorcampuranpemasaran4pyangdiambilkiraolehpeniagadalamperniagaankecilkajiandikalanganpeniagadibazarjblengaransenggetjohorbahrujohor
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia faktorcampuranpemasaran4pyangdiambilkiraolehpeniagadalamperniagaankecilkajiandikalanganpeniagadibazarjblengaransenggetjohorbahrujohor