Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011

Bibliographic Details
Main Authors: Khairiah Osman, 1988- author, Hakimah Muhammad Zin, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:eng
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia , 2011
Subjects:
_version_ 1826448932289380352
author Khairiah Osman, 1988- author
Hakimah Muhammad Zin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Khairiah Osman, 1988- author
Hakimah Muhammad Zin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Khairiah Osman, 1988- author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011
first_indexed 2024-03-05T11:33:12Z
format
id KOHA-OAI-TEST:461111
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language eng
last_indexed 2024-03-05T11:33:12Z
publishDate 2011
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4611112020-12-19T17:16:52ZMengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor / Khairiah Osman, 1988- author Hakimah Muhammad Zin, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia ,2011engProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011Bibliography: p. 80-82PSZJBLConsumer satisfactionStudents
spellingShingle Consumer satisfaction
Students
Khairiah Osman, 1988- author
Hakimah Muhammad Zin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title_full Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title_fullStr Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title_full_unstemmed Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title_short Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
title_sort mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat fppsm utm skudai johor
topic Consumer satisfaction
Students
work_keys_str_mv AT khairiahosman1988author mengkajitahapkepuasanpelajarterhadapkualitiperkhidmatankaunterdipejabatfppsmutmskudaijohor
AT hakimahmuhammadzinsupervisor mengkajitahapkepuasanpelajarterhadapkualitiperkhidmatankaunterdipejabatfppsmutmskudaijohor
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia mengkajitahapkepuasanpelajarterhadapkualitiperkhidmatankaunterdipejabatfppsmutmskudaijohor