Faktor-faktor yang menjadi daya tarikan pengunjung membeli-belah di hypermarket [microfilm] /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Main Authors: | Shafilla Mohd. Saad, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah |
---|---|
Format: | |
Language: | eng |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2007
|
Subjects: |
Similar Items
-
Faktor-faktor yang menjadi daya tarikan pengunjung membeli-belah di hypermarket /
by: 374128 Shafilla Mohd. Saad
Published: (2007) -
Persepsi penyewa terhadap faktor-faktor peningkatan pembangunan Hypermarket dan kompleks membeli-belah /
by: Quck, Ee Wern, 1987-, et al.
Published: (2011) -
Persepsi penyewa terhadap faktor-faktor peningkatan pembangunan Hypermarket dan kompleks membeli-belah [electronic resource] /
by: Quck, Ee Wern, 1987-, et al.
Published: (2011) -
Kajian faktor-faktor yang mempengaruhi pengunjung untuk membeli-belah di hypermarket di dalam daerah Johor Bahru /
by: 388932 Adi Iskandar Zulkarnain
Published: (1999) -
Pendekatan kualitatif : faktor-faktor sebuah pusat membeli-belah bertahan. kes kajian : Plaza Angsana /
by: Nurul Wahida Rosli, et al.
Published: (2011)