Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /

Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012

Bibliographic Details
Main Authors: Haslinda Hamzah, 1982- 523627, Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070, Fakulti Pendidikan 8185
Format:
Language:may
Published: 2012
Subjects:
_version_ 1826451101374742528
author Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070
Fakulti Pendidikan 8185
author_facet Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070
Fakulti Pendidikan 8185
author_sort Haslinda Hamzah, 1982- 523627
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
first_indexed 2024-03-05T12:04:17Z
format
id KOHA-OAI-TEST:471477
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T12:04:17Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4714772022-06-12T04:03:21ZKemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan / Haslinda Hamzah, 1982- 523627 Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070 Fakulti Pendidikan 8185 2012mayProject Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012Includes bibliographical referencesFSSKEDLTotal quality managementInterpersonal communication
spellingShingle Total quality management
Interpersonal communication
Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070
Fakulti Pendidikan 8185
Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title_full Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title_fullStr Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title_full_unstemmed Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title_short Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
title_sort kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan
topic Total quality management
Interpersonal communication
work_keys_str_mv AT haslindahamzah1982523627 kemahiraninterpersonalpekerjauntukmengekalkankualitiperkhidmatanpelanggandalamperhotelan
AT mohdrizalmohdsaidsupervisor497070 kemahiraninterpersonalpekerjauntukmengekalkankualitiperkhidmatanpelanggandalamperhotelan
AT fakultipendidikan8185 kemahiraninterpersonalpekerjauntukmengekalkankualitiperkhidmatanpelanggandalamperhotelan