Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
Main Authors: | Haslinda Hamzah, 1982- 523627, Mohd. Rizal Mohd. Said supervisor 497070, Fakulti Pendidikan 8185 |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2012
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
by: Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Published: (2012) -
Kemahiran interpersonal untuk guru /
by: Abdullah Hassan, 1942-, et al.
Published: (2000) -
Kemahiran interpersonal untuk guru bestari /
by: Abdullah Hassan, 1942-, et al.
Published: (2000) -
Persepsi pekerja terhadap kualiti pengurusan perhotelan : kajian kes di Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan /
by: 285229 Nur Syazwani Mohd. Rozi
Published: (2007) -
Kualiti perkhidmatan dalam struktur organisasi pengurusan fasiliti perhotelan /
by: Nur Syafadzila Saidi, 1985-, et al.
Published: (2012)