Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /

Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012

Bibliographic Details
Main Author: Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Format:
Language:may
Published: 2012
Subjects:
_version_ 1826451288236228608
author Haslinda Hamzah, 1982- 523627
author_facet Haslinda Hamzah, 1982- 523627
author_sort Haslinda Hamzah, 1982- 523627
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
first_indexed 2024-03-05T12:06:59Z
format
id KOHA-OAI-TEST:472380
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T12:06:59Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4723802022-05-12T08:12:29ZKemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] / Haslinda Hamzah, 1982- 523627 2012mayProject Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kemahiran Hidup)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012Includes bibliographical referencesPSZJBLTotal quality managementInterpersonal communication
spellingShingle Total quality management
Interpersonal communication
Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title_full Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title_fullStr Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title_full_unstemmed Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title_short Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
title_sort kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan electronic resource
topic Total quality management
Interpersonal communication
work_keys_str_mv AT haslindahamzah1982523627 kemahiraninterpersonalpekerjauntukmengekalkankualitiperkhidmatanpelanggandalamperhotelanelectronicresource