Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /

Thesis (Sarjana Pendidikan (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012

Bibliographic Details
Main Authors: 526231 Norfaizah Wagimin, Rio Sumarni Sharifuddin, supervisor, Fakulti Pendidikan
Format:
Language:may
Published: 2012
Subjects:
_version_ 1796743374145847296
author 526231 Norfaizah Wagimin
Rio Sumarni Sharifuddin, supervisor
Fakulti Pendidikan
author_facet 526231 Norfaizah Wagimin
Rio Sumarni Sharifuddin, supervisor
Fakulti Pendidikan
author_sort 526231 Norfaizah Wagimin
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Pendidikan (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
first_indexed 2024-03-05T12:11:39Z
format
id KOHA-OAI-TEST:473937
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T12:11:39Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4739372020-12-19T17:17:26ZHubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor / 526231 Norfaizah Wagimin Rio Sumarni Sharifuddin, supervisor Fakulti Pendidikan 2012mayThesis (Sarjana Pendidikan (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012Includes bibliographical referencesFSSKEDLVisual learning
spellingShingle Visual learning
526231 Norfaizah Wagimin
Rio Sumarni Sharifuddin, supervisor
Fakulti Pendidikan
Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title_full Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title_fullStr Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title_full_unstemmed Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title_short Hubungan gaya pembelajaran VAK dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m-learning di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Johor /
title_sort hubungan gaya pembelajaran vak dengan tahap persepsi pelajar terhadap persekitaran sosial m learning di sebuah institusi pengajian tinggi awam di johor
topic Visual learning
work_keys_str_mv AT 526231norfaizahwagimin hubungangayapembelajaranvakdengantahappersepsipelajarterhadappersekitaransosialmlearningdisebuahinstitusipengajiantinggiawamdijohor
AT riosumarnisharifuddinsupervisor hubungangayapembelajaranvakdengantahappersepsipelajarterhadappersekitaransosialmlearningdisebuahinstitusipengajiantinggiawamdijohor
AT fakultipendidikan hubungangayapembelajaranvakdengantahappersepsipelajarterhadappersekitaransosialmlearningdisebuahinstitusipengajiantinggiawamdijohor