Aplikasi servqual dalam mengukur tahap kualiti perkhidmatan pengurusan koleksi PSZ /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
Main Authors: | Hazirah Mohd Hassin 639381, Ahamad Zaidi Bahari, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | eng |
Published: |
2012
|
Subjects: |
Similar Items
-
Mengukur kualiti perkhidmatan di Pejabat Pos Malaysia cawangan Skudai, Johor dengan menggunakan model servqual /
by: Farhana Mohd. Razin, et al.
Published: (2008) -
Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan di Perpustakaan Sultanah Zanariah (PSZ) /
by: 295103 Mohd. Shahadan Mohd. Sidek, et al.
Published: (2008) -
Kajian kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan Bank Simpanan Nasional, Jalan Rugayah, Batu Pahat, Johor /
by: 488724 Ng, Geok Kim, et al.
Published: (2008) -
Kajian kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan Bank Simpanan Nasional, Jalan Rugayah, Batu Pahat, Johor [electronic resource] /
by: 488724 Ng, Geok Kim, et al.
Published: (2008) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual /
by: Suhaili Khidzir, 1985-, et al.
Published: (2009)