APA (7 वां संस्करण) प्रशस्ति पत्र

Azman, M. H., 640563, L. A. s., & 538641, F. P. (2012). Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank: Kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai.

शिकागो शैली (17वां संस्करण) प्रशस्ति पत्र

Azman, Muhammad Hazwan, Lokman Ali supervisor 640563, और Fakulti Pengurusan 538641. Mengenal Pasti Persepsi Pelanggan Terhadap Penerimaan E-perbankan Yang Disediakan Oleh Bank: Kajian Di Kalangan Pensyarah Di Fakulti Sains Komputer Dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai Terhadap Perkhidmatan E-perbankan Yang Disediakan Oleh CIMB Cawangan UTM, Skudai. 2012.

एमएलए (9वां संस्करण) प्रशस्ति पत्र

Azman, Muhammad Hazwan, et al. Mengenal Pasti Persepsi Pelanggan Terhadap Penerimaan E-perbankan Yang Disediakan Oleh Bank: Kajian Di Kalangan Pensyarah Di Fakulti Sains Komputer Dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai Terhadap Perkhidmatan E-perbankan Yang Disediakan Oleh CIMB Cawangan UTM, Skudai. 2012.

चेतावनी: ये उद्धरण हमेशा 100% सटीक नहीं हो सकते हैं.