Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Muhammad Hazwan Azman, Lokman Ali supervisor 640563, Fakulti Pengurusan 538641
Aineistotyyppi:
Kieli:may
Julkaistu: 2012
Aiheet:
_version_ 1826454163721027584
author Muhammad Hazwan Azman
Lokman Ali supervisor 640563
Fakulti Pengurusan 538641
author_facet Muhammad Hazwan Azman
Lokman Ali supervisor 640563
Fakulti Pengurusan 538641
author_sort Muhammad Hazwan Azman
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
first_indexed 2024-03-05T12:48:59Z
format
id KOHA-OAI-TEST:486322
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T12:48:59Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4863222022-04-24T07:58:00ZMengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai / Muhammad Hazwan Azman Lokman Ali supervisor 640563 Fakulti Pengurusan 538641 2012mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012Includes bibliographical referencesPRZSLInternet bankingBanks and bankingCustomer satisfaction
spellingShingle Internet banking
Banks and banking
Customer satisfaction
Muhammad Hazwan Azman
Lokman Ali supervisor 640563
Fakulti Pengurusan 538641
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title_full Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title_fullStr Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title_full_unstemmed Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title_short Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
title_sort mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e perbankan yang disediakan oleh bank kajian di kalangan pensyarah di fakulti sains komputer dan sistem maklumat universiti teknologi malaysia skudai terhadap perkhidmatan e perbankan yang disediakan oleh cimb cawangan utm skudai
topic Internet banking
Banks and banking
Customer satisfaction
work_keys_str_mv AT muhammadhazwanazman mengenalpastipersepsipelangganterhadappenerimaaneperbankanyangdisediakanolehbankkajiandikalanganpensyarahdifakultisainskomputerdansistemmaklumatuniversititeknologimalaysiaskudaiterhadapperkhidmataneperbankanyangdisediakanolehcimbcawanganutmskudai
AT lokmanalisupervisor640563 mengenalpastipersepsipelangganterhadappenerimaaneperbankanyangdisediakanolehbankkajiandikalanganpensyarahdifakultisainskomputerdansistemmaklumatuniversititeknologimalaysiaskudaiterhadapperkhidmataneperbankanyangdisediakanolehcimbcawanganutmskudai
AT fakultipengurusan538641 mengenalpastipersepsipelangganterhadappenerimaaneperbankanyangdisediakanolehbankkajiandikalanganpensyarahdifakultisainskomputerdansistemmaklumatuniversititeknologimalaysiaskudaiterhadapperkhidmataneperbankanyangdisediakanolehcimbcawanganutmskudai