Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap penerimaan e-perbankan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan pensyarah di Fakulti Sains Komputer dan Sistem Maklumat, Universiti Teknologi Malaysia, Skudai terhadap perkhidmatan e-perbankan yang disediakan oleh CIMB cawangan UTM, Skudai /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
Egile Nagusiak: | Muhammad Hazwan Azman, Lokman Ali supervisor 640563, Fakulti Pengurusan 538641 |
---|---|
Formatua: | |
Hizkuntza: | may |
Argitaratua: |
2012
|
Gaiak: |
Antzeko izenburuak
-
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan staff akademik di FGHT, UTM terhadap bank CIMB cawangan UTM, Skudai Johor /
nork: Norli Ismail 1975- 639385, et al.
Argitaratua: (2012) -
Faktor-faktor penerima pelanggan terhadap perkhidmatan perbankan elektronik CIMB, UTM Skudai /
nork: 489483 Anis Nadia Mohd. Salleh, et al.
Argitaratua: (2009) -
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi pensyarah UTM untuk berurusniaga dengan sistem perbankan Islam dan sistem perbankan konvensional /
nork: 285369 Suhana Dewi Abd. Majid
Argitaratua: (2007) -
Kajian terhadap produk dan perkhidmatan yang di tawarkan oleh Bank Bumiputra Malaysia Berhad Cawangan UTM bagi memenuhi kehendak masyarakat Kampus UTM Skudai /
nork: 309823 Norhisham Mat Isa
Argitaratua: (1998) -
Aplikasi perbankan elektronik (e-perbankan) dan tahap penerimaannya di kalangan pelajar : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai /
nork: 198226 Muhamad Ridhuan Mahamad Fozi
Argitaratua: (2007)