Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012

গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-, Lokman Ali, supervisor, Fakulti Pengurusan
বিন্যাস:
ভাষা:may
প্রকাশিত: 2012
বিষয়গুলি:
_version_ 1826454175163088896
author Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan
author_facet Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan
author_sort Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
first_indexed 2024-03-05T12:49:08Z
format
id KOHA-OAI-TEST:486375
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T12:49:08Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4863752020-12-19T17:17:56ZMengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah / Siti Zubaidah Mat Saad, 1988- Lokman Ali, supervisor Fakulti Pengurusan 2012mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012PRZSLConsumer satisfaction
spellingShingle Consumer satisfaction
Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-
Lokman Ali, supervisor
Fakulti Pengurusan
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title_full Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title_fullStr Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title_full_unstemmed Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title_short Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
title_sort mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank kajian di kalangan guru sekolah menengah kebangsaan tunku abdul aziz alor setar kedah
topic Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT sitizubaidahmatsaad1988 mengenalpastipersepsipelangganterhadapkedudukankualitiperkhidmatanyangdisediakanolehbankkajiandikalangangurusekolahmenengahkebangsaantunkuabdulazizalorsetarkedah
AT lokmanalisupervisor mengenalpastipersepsipelangganterhadapkedudukankualitiperkhidmatanyangdisediakanolehbankkajiandikalangangurusekolahmenengahkebangsaantunkuabdulazizalorsetarkedah
AT fakultipengurusan mengenalpastipersepsipelangganterhadapkedudukankualitiperkhidmatanyangdisediakanolehbankkajiandikalangangurusekolahmenengahkebangsaantunkuabdulazizalorsetarkedah