Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Aziz, Alor Setar, Kedah /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2012
Main Authors: | Siti Zubaidah Mat Saad, 1988-, Lokman Ali, supervisor, Fakulti Pengurusan |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2012
|
Subjects: |
Similar Items
-
Alor Setar (Kedah) [peta]
Published: (1988) -
Alor Setar (Kedah) [peta]
Published: (1985) -
Alor Setar (Kedah) [peta]
Published: (1970) -
Alor Setar (Kedah) [peta]
Published: (1973) -
Mengenal pasti persepsi pelanggan terhadap kedudukan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh bank : kajian di kalangan staff akademik di FGHT, UTM terhadap bank CIMB cawangan UTM, Skudai Johor /
by: Norli Ismail 1975- 639385, et al.
Published: (2012)