Mengkaji elemen-elemen yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan di makmal cyberpreneurs, FPPSM /
Laporan kursus (Kursus Peralihan Pembantu Makmal ke Penolong Pegawai Sains) - Pejabat Pendaftar, Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Main Authors: | Anum Yusof, 1960-, Khalil Md. Nor, Fakulti Sains |
---|---|
Format: | |
Sprog: | may |
Udgivet: |
2010
|
Fag: |
Lignende værker
-
Mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan pelanggan di Mcdonalds /
af: 394112 Mohd. Firdaus Mohd. Ali, et al.
Udgivet: (2008) -
Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
af: Khairiah Osman, 1988- author, et al.
Udgivet: (2011) -
Mengkaji tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan kaunter di pejabat FPPSM, UTM Skudai, Johor /
af: Khairiah Osman, 1988- author, et al.
Udgivet: (2011) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan : Satu kajian di Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
af: Intan Salfarah Sulaiman, et al.
Udgivet: (2001) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di Tekun Nasional Parlimen Pagoh /
af: 489165 Shaliza Md. Yusos, et al.
Udgivet: (2009)