Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /

Bibliographic Details
Main Authors: Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman, Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:eng
Published: 2013
Subjects:
_version_ 1826456426692739072
author Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
collection OCEAN
description
first_indexed 2024-03-05T13:22:11Z
format
id KOHA-OAI-TEST:497400
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language eng
last_indexed 2024-03-05T13:22:11Z
publishDate 2013
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4974002020-12-19T17:18:23ZKesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi / Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2013engIncludes bibliographical referencesPRZSLISO 9001 StandardQuality control
spellingShingle ISO 9001 Standard
Quality control
Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title_full Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title_fullStr Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title_full_unstemmed Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title_short Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi /
title_sort kesan amalan prinsip pengurusan kualiti iso 9001 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi
topic ISO 9001 Standard
Quality control
work_keys_str_mv AT nurmazreenmohdnoorazizaman kesanamalanprinsippengurusankualitiiso90012008dankepuasanpelanggankeatasgelagatkomunikasidalampendidikantinggi
AT mohdshokimdariffsupervisor kesanamalanprinsippengurusankualitiiso90012008dankepuasanpelanggankeatasgelagatkomunikasidalampendidikantinggi
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kesanamalanprinsippengurusankualitiiso90012008dankepuasanpelanggankeatasgelagatkomunikasidalampendidikantinggi