Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /

Bibliographic Details
Main Authors: Salihah Sapar, Ahmad Jusoh, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:eng
Published: 2012
Subjects:
_version_ 1796748453194235904
author Salihah Sapar
Ahmad Jusoh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet Salihah Sapar
Ahmad Jusoh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort Salihah Sapar
collection OCEAN
description
first_indexed 2024-03-05T13:22:47Z
format
id KOHA-OAI-TEST:497598
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language eng
last_indexed 2024-03-05T13:22:47Z
publishDate 2012
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4975982020-12-19T17:18:23ZKesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana / Salihah Sapar Ahmad Jusoh, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2012engIncludes bibliographical referencesPRZSLEducational technology
spellingShingle Educational technology
Salihah Sapar
Ahmad Jusoh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title_full Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title_fullStr Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title_full_unstemmed Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title_short Kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e-pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana /
title_sort kesan kualiti perkhidmatan terhadap kepuasan e pembelajaran serta peranan sikap pelajar dan personaliti sebagai penghantar dan penyederhana
topic Educational technology
work_keys_str_mv AT salihahsapar kesankualitiperkhidmatanterhadapkepuasanepembelajaransertaperanansikappelajardanpersonalitisebagaipenghantardanpenyederhana
AT ahmadjusohsupervisor kesankualitiperkhidmatanterhadapkepuasanepembelajaransertaperanansikappelajardanpersonalitisebagaipenghantardanpenyederhana
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kesankualitiperkhidmatanterhadapkepuasanepembelajaransertaperanansikappelajardanpersonalitisebagaipenghantardanpenyederhana